15.2.09

dag 41

dette blogginnlegget er ganske kjedelig.


i går skjedde dette:
- skredderen var her og målte meg. det var ok.
- vi var i ørten timer på tyskerinstituttet og gikk gjennom bilder, kranglet litt og hørte på endeløse unnskyldninger av typen "åå, verden er så slem mot meg så jeg greide ikke ta noen bra bilder også fikk jeg dårlig tid buhu".
- parteyh @ ambrosias. begrepet "fest" er relativt. i dette tilfellet betød det eting og skravling. helt ok.


i dag skjedde dette:

skoshopping i elephant road.

kreativ skobutikk.

nittitallet (feat. spice girls) was here.


fine reklamer:


mye gode ideer og ålreit design ute og går. jeg liker spesielt de fornøyde mannfolka. drop-shadow ftw! :D


fin bil:

over vinduet der står det "there is no god but allah, muhammad is messanger of allah". det har jeg sansen for. også liker jeg at de har tro på engelskkunnskapene sine og ditsja stavekontrollen.

2 kommentarer:

  1. åh, ja, det vil jeg kjempegjerne.
    oslocafè og banglasnakk.
    Men allerførst må du være sammen med alle de menneskene du har savnet så masse, og så meg!

    :)

    SvarSlett
  2. :D hurra

    det löser sig. rekkefølgen jeg ser folk i betyr liksom ikke så mye, så lenge jeg får sett dem. ;P

    SvarSlett