11.2.09

dag 37

hallo, der!


"chobi mela V"-sykler. ganske ålreit måte å reklamere for utstillingene sine på? :D

skabbete løsbikkjer som eter søppel, og fir-og-tjue kråker på ein madrass (og så kom ein til men det var ikke plass).

skabbete løshunder v.2.0, nå med sanddyne og grønn innramming. kunne -nesten- vært i syden..!

brilleslange. med dilldall.

"we from newspaper! look!" jævlig nyttig å prøve å få oss til å glo på bildene når det allerede var ørten andre som gjorde det helt av seg sjæl. in bangla, every day is arranging day!

et fint bilde av den eminente fotografen Krister Sorbp.

filter > render > clouds..! forøvrig en av de få gangene jeg har sett skyer her i dhaka. som oftest er det bare grått.

regnbue-restaurenten. sounds good.

jeg bare syntes detta var et helt ok sted. også liker jeg treet og han politifyren som labber rundt med gæver. ja.


..og det var det jeg har gjort i dag.

3 kommentarer:

  1. Jeg skulle gjerne hatt en av de syklene jeg ass :D

    SvarSlett
  2. så kunne du bodd baki teltet. ^^

    SvarSlett
  3. Hihi, jaaa...det hadde vært koshelig x3 <3

    SvarSlett